Megane 2 1.5 Dci Enjeksiyon Hatası

2009 Megane 2 1.5Dci sahibiyim. Uzun zamandır enjeksiyon hatası ışığı yanıp sönüyordu. Pek önemsemedim. 2 haftadır araç özellikle düşük devirlerde gaz kesmeye,teklemeye ve gaz yememeye başladı ve enjeksiyon hatası verip servis ışığı yanmaya başladı. Enjektör temizleyici filan kullandımsada bir faydasını görmedim. Neyse bu sabah tekleme iyice artınca reno yetkili servisindeki arkadaşın yanına götürdüm aracı. Makinaya bağladılar. Ben enjektörler veya yakıt pompası arızalı diyeceğini düşünürken , “fren müşürü” ve “gaz pedalı” arızalı göründü cihazda. Usta fren müşürünü değiştir enjektörlerinde yakıt pompanda sorun yok dedi. Yine yaparsa gaz pedalı değiştirilebilir dedi. 50 tlye fren müşürünü değiştirttim ve hata kesildi…

2- Aynı Enjeksiyon hatasını yine verdi. Çok enterasan bir şekilde bir arkadaşın tavsiyesi üzerine hava filtesini değiştirdik ve hata kesildi.

Bu yazı Bilgi içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

