Arkadaşlar selam , 3 ay önce aldığım Ferroli Divatop Micro F24 kombisi “Eco” modda sıcak su vermemeye başladı. Sıcak su musluğunu açtığım zaman kombi ateşleme yapmıyordu. Bazen ise ateşleme yapıyor 5-10 dk içinde tekrar ateşleme sönüyordu. Ferroli müşteri hizmetlerinden 4444001 no’lu telden garanti kapsamında cumartesi için servis istedim.Servis geldi durumu anlattım. Kombinin kapağını çıkararak kombiye su girişinin olduğu pervanenin olduğu yeri söktü. Küçük bir plastik parçanın filtreydi galiba yerinden oynadığını gördük. Arkadaş yenisini taktı, 10 dk içinde işlem tamamlandı. Şu anda kombi düzgün olarak çalışıyor. Ayrıca şu meşhur kart arızası durumunda garantinin iptal olup olmadığını sordum. Servisin verdiği cevap , dış etkenlerden oluşan voltaj yükselmesi, yıldırım düşmesi gibi durumlarda kart üzerinde oluşacak yanıklar ve fiziksel bozulmalarda arızanın garanti kapsamında olmayacağı ancak kart üzerinde fiziksel bozulma yok ise kartın garanti kapsamında tamir edileceği söylendi.
Ayrıca Ferroli Divatop yeni kombi kartının fiyatı 280 tl + 30 Tl işçilik olarak ve tamir olması durumunda 90 TL alındığını söyledi. Verilen Servisten memnun kaldım, zamanında geldiler garanti kapsamında sorunumu çözdüler.